Uteliv

 
 
 
 
 
God morgon söndag
 
 
 
Här har ni en arbetande Pillan så därför har jag förberett ett inlägg åt er idag!
 
Igår hade vi nämligen en supermysig förmiddag nere vid vårat vindskydd där vi dukade upp för korvgrillning, fika och isfiske. Det där med fisket överlåter jag till andra men att sitta och mysa med en kopp kaffe ute i friska luften gör jag gärna!
 
Kamilla och lilla Tilda var på besök för att uppvakta Filippa i efterskott (hon fyllde ju i januari...) Så svårt att tajma in ett besök då Fillan bara är hemma en snabbis på någon helg.
Men nu lyckades vi få till en träff
 
 
 
 
 
 
Alltså här ser ni världens nöjdaste unge!
 
Tilda satt i sin pulka hela tiden och var fullt nöjd med att bli serverad korv, åka ett varv och sedan bara underhållas av Nikki (och så här glad blir man då ; )
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja titta vad mycket godsaker och väldigt ovanlig syn hemma hos mej;)
 
Tigerkaka, kolasnittar med turkisk peppar och blåbär/hallon-paj med vispgrädde . Ska det vara godsaker någon gång så är det lika bra att gå All In !!!
Filippa är en riktig Junkie for sweets och eftersom det var hon som firades så.....
 
 
 
 
 *****************************************************
 
 
 
 
I eftermiddag ska jag försöka mej på en comeback i gymmet och som jag har längtat! Även om uppehållet bara har varit en vecka så känns det definitivt (om inte annat på psyket...)
Då jag haft uppehåll så vill jag liksom träna allt ... på en gång..... Det brukar oftast bara bli blaj av dessa pass då jag liksom ostrukturerat flyger mellan maskiner och fria vikter ;)
 
Därför ska jag enbart köra i gymmets maskiner idag med en viss ordning och i fyra "varv"
Då vet jag att hela kroppen fått en omgång och jag kan känna mej nöjd!
 
 
 
Ha en riktigt skön söndag
 
 
//PIllan
 


Vilken härlig utedag, en sådan man riktigt längtar efter, här är det som alltid regn och blåst så det blir en dag inne framför kaminen. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se