Vår-matchning, mami/mini

 
            
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Suttit och surfat lite och fick vår-feelings inne hos Kappahl och deras Hampton Republik kollektion.
Lite rosa längtan eller... ;)
 
Här ett plock av en liten match mellan mej och mini.
"Heta" bomberjackan här i quiltad variant, snygg!! En skön stickad bomullströja och en snygg scarf, klassiskt och fräscht
 
Nikki får köra matchning med en ursöt rosa jacka, chinos och stjärnmönstrad halsduk!
 
 
 
         
 
 
 
 
 
 
 
Med mej är det faktiskt inge vidare....
Fortsatt väldigt förkylt och igår då jag kom hem slog en våldsam migrän till!
Jag messade A att jag kan inte ta mej till köket och fixa någon middag utan du får typ köpa med nån mat -Ta vad som helst, pizza, kebab....bara gör´t!!
 
Så han kom hem med pizza till familjen och jag låg under filten och "dog en stund". ..till slut tog jag min migränmedicin Zomig, en nässpray som faktiskt är väldigt bra!
Men så där är jag alltid...jag liksom försöker in i det sista innan jag tar till den....
 
Känns tyvärr som den här veckan blir helt "vilande" och bara kraft till det allra nödvändigaste... :( Ingen träning alls med andra ord! Jag som tänkt att köra för fullt med Filippa då hon är hemma här på sportlov....
Det blir sällan som man tänkt sej
 
 
 
//PIllan
 
 


sååå fint... vårigt!! Kram

Jättemycket snyggt! Älskar rosa. Vad jackan var fin:)) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se