Vi tar en shoppingrunda

 
 
Solen, ljuset...underbara vår!
 
 
 
 
God morgon på er
 
 
Jag är uppe i ett tyst hus, de andra sover fortfarande men jag har nyss klivit ur duschen. Jag och Nikki bestämde oss i går kväll att vi åker på en lite shoppingrunda.
Så länge sedan jag gick i affärer och mini är lika tacksam varje gång vi åker iväg ( inte ofta mao ). Lantisunge som hon är längtar hon efter rulltrappor och IKEAs köttbullar :)
 
När man har en liten som växer fortare än pengarna kommer in på kontot så inser vi ännu en gång att byxor... vi behöver fler byxor! HM har jättebra treggings som hon gillar så sådana ska vi köpa ett mindre lager av!
 
 
 
 
 
 
För egen del kanske jag kan hitta en snygg blus att ha i påsk....
Har ändå en ganska välfylld garderob (även om vissa plagg har flera år på nacken...) och jag försöker att inte handla allt nytt! Tradera tycker jag är superbra och där brukar jag göra många bra fynd!
 
 
Igår försvann verkligen vintern i min del av landet.... Bara enstaka snöhögar kvar och is såklart... hela våran gårdsplan är en mindre isbana. Fast det kommer nog att tina undan en hel del under dagen för plusgraderna fortsätter. Såg dock att framåt helgen väntas kalla nätter igen och visst det kommer att snöa många gånge än 
 
 
Vi ses i morgon  
 
//PIllan


Kul med shopping hittar du fina tights så tipsa gärna mig. Novas alla tights går hål på knän så vi är stort behov av kläder här med.kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se