Årets första, men inte sista...!

 
 
 
 
God morgon
 
Ännu en strålande maj-dag ser vi ut att bjudas, kan inte annat än vara lycklig!
 
 
 
Tur med vädret har A och hans grabb-gäng som är på Gotland och spelar golf to-sön. Det var dom faktiskt lite värd för tidigare år då dom varit iväg har det typ stormat och regnat småspik....
 
Jag hade också turen på min sida i går då mina vänner ringde och bjöd över mej på surströmming!! Alltså jag dööör så gott det var. Den där första tunnbrödsmackan med alla tillbehören och sedan bara GULP
Vet att många rynkar på näsan men på mej rinner tandvattnet så fort jag får se en burk :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och Nikki hade bara skönt altan-häng igår med solning och "spa". Nikki fixade och smörjde mej med solkrämer och masserade, ja jag fick till och med en "hot stone massage"!
Hon har sådana mjuka stora stenar som hon la ut i solen innan hon attackerade min rygg men skönt var det.
 
Flippa kom hem sent om sider igår vid 23-tiden då tåget fick gå en annan väg på grund av bränder längst spåret. Så henne har jag knappt hunnit prata med men vi ska väl ta en repris dag på altanen så hon oxå får slappa i solen. 
Dock börjar jag jobba i eftermiddag.... typiskt , så tjejerna ska till mina föräldrar på middag och sedan får Filippa passa sin syster :)
 
 
 
 
//PIllan


Åh...jag är ju en skeptiker...har faktiskt ALDRIG provat men vet inte heller om jag vågar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se