Tror ni det händer nu..?

 
 
 
God morgon på er
 
 
Ja nu är den stora frågan, är det nu det kommer att hända?
Är det nu Pillan kommer att börja springa, jogga eller kanske mer typ "gågga"... (blandning av gå & jogg)
 
 
 
Har aldrig gillat att springa, ser mej absolut inte som någon löpare men skulle hemskt gärna vilja vara lite mer av den varan! Jag ger mej ut på en tur kanske 10 ggr per år men tycker aldrig det är direkt behagligt... Men nu har jag skaffat nya löparskor och så tog jag en prenumeration av Topphälsa och där var premien bla Löparboken av Lofsan och Jessica Almenäs.
 
Lyssnar dessutom regelbundet på deras podd som mycket handlar just om löpning...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ska ta och läsa denna pärm till pärm och hoppas på att inspirationen ska svämma över och att jag i sommar kanske kan hitta ett flow i min löpning...
Filippa kommer att springa rätt så mycket under sommaren och jag vill hänga på henne då. Jag gillar mest att springa kortare intervaller och kommer aldrig att bli en långlöpare. Har ej heller den rätta tekniken men jag får väl jobba på den med.
 
 
Boken vänder sig till kvinnor som älskar att springa, till kvinnor som inte gillar att springa (men som önskar att de gjorde det) och till kvinnor som inte tror att de kan springa över huvud taget.
 
 
Låter som mej i de två senare exemplen så bara att ta sig i kragen!
 
 
 
Wish me luck  //PIllan
 


Du låter som jag - jag älskar att träna men löpning, nej, det har aldrig varit min grej trots flera försök att komma igång. Jag önskar att jag var en löpare för det ser ju så lätt och behagligt ut när alla andra gör det - men nääähh.... Så med andra ord, om du hittar några bra tips i boken så dela gärna med dig! .-)

Svar: Absolut Therese!!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se