En helg med mycket skratt och glädje

 
 
Massor med gotti glasen har det allt blivit denna helg som ändå inte kan benämnas som direkt partyhelg....
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Nu har jag kommit hem igen och är nu uppfylld av massor med härlig energi från mina "girls"!
 
 
Men några nattsuddare har vi absolut inte varit då vi endast var på en after ski.... hemmafestandet var så mycket roligare. Och att krypa till kojs innan midnatt båda källarna gör att huvudet är piggare än vad det var "back in the days" just dessa fjäll-helger....
 
 
 
 
 
 
 
Lördag morgon vaknade vi av ett magiskt vinterlandskap och solen som började stiga bakom fjället. Vi hade runt -4 grader och det blev uteliv i cirka fyra timmar.
 
Underbart med frisk och härlig fjälluft för att sedan inta en god lunch och sedan testning av årets Blossa glögg! God och riktig smak av glögg och inget annat hokus pokus som annars kan vara lite tricky med dessa smaksatta glögger.
 
 
Även flera flaskor champagne avnjöts och som alltid vinner Bollinger hos samtliga! 10 av 10 möjliga! Så himla gott bubbel (och såklart dyraste sorten...)
 
 
 
 
 
 
Efter bastubad och nakenbad i pudersnön svidade vi om för middagen. Fanns nåt svagt ögonblick då några var sugna på att gå vidare på lokal men nope, det blev hemma-disco som ju oftast är så mycket roligare!
 
Jag smet snabbt upp och tvättade mej och borstade tänderna och hoppade ner i sängen så ingen skulle kunna övertala mej.... ;) Så det blev att hela gänget till slut stannade hemma och valde gosiga sängen
 
 
 
 
 
 
 
Jo som ni ser fanns det mycket gott i glasen den här helgen .... nu klarar man sig ett tag känns det som!
 
 
 
Ha en mysig söndagkväll
 
 
//PIllan


Vilken vart goast då? :)

Svar: Bollinger, alltid👌🏼
Pernilla/Pillan

Vad härligt med med bubbel!!! Bollinger gillar jag med.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se