Idag har vi skrattat

 
 
Två mysiga busiga tjejer som njuter lussebullar och varm choklad efter skolan!
 
 
 
 
 
 
Idag fick jag med mej två busiga tjejer hem efter jobb och skola. Nikki hade med sig sin kompis Ellie.
Det är så skönt nu när tjejerna blivit större och leker själva så mamman får lite nytta gjord utan dåligt samvete!
Tjejerna tokade sig och det blev mycket skratt och flams vilket var så härligt att se.
De går verkligen från "djupa samtal" till fniss på en sekund och jag kunde inte annat än att hänga med i deras tokigheter!
 
 
Befriande och skönt efter några jobbiga dagar!
 
 
 
 
 
 
 
 
Här hemma har jag börjat plocka fram stjärnor och ljus-stakar för att kontrollera att alla lampor lyser så allt kan få komma på plats och tändas i morgon!
Som vanligt springer jag dock runt och letar saker och pynt som jag för allt i världen inte kan minnas vart jag lagt.... Vet att då jag stoppar undan det efter nyår tänker jag att nu kommer jag att minnas vart jag lagt allt... men icke!?
 
Det blir att söka vidare i morgon då vi är lediga och det är ljust så man ser något!
 
 
 
 
 
 
 
I dag var jag tvungen att ta min sista spray mot migrän... så nu bara måste jag ringa läkaren och höra om jag kan få ett nytt recept utskrivet. Känns skrämmande att inte ha hjälpen hemma så jag hoppas det går bra! Usch gillar inte att ta till denna spray men vissa gånger hjälper inget annat!
 
Jag kom mej i alla fall iväg och tränade nu ikväll. Ett riktigt styrkepass på 45 minuter för hela kroppen. Känns bra just nu så jag hoppas det fortsätter positivt nu!
 
 
 
 
Ha en skön kväll
 
//PIllan


Men vilka härliga bilder på brudarna!!!😍😍❤️❤️

Svar: 😃👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se