Rik på vänner!

 
 
En kopp med rykande te med namnet Energise Me, piggar upp en pökyld Pillan
 
 
 
 
Ligger och kurar under en filt där i min soffa
Klockan har passerat 21 och berget av kleenex-näsdukar bara växer.....
 
Plötsligt knackar det på dörren?! In kommer en virvelvind och hojtar -Vart är sjuklingen...
 
 
Min fina vän Annika har stått i affären och packat upp nya varor. Däribland nya te-sorter och spännande glöggsmaker och tidigare sett på Instagram att Pillan visst har gått och dragit på sig snuva... Som den super-vän hon är tar hon med sig av de nya varorna och åker en extra sväng förbi mej innan hon gör kväll!! ♥
 
Det kallar jag omtanke, jag är rik på vänner och vad kan vara viktigare!!
 
 
 
 
 
Julmuggarna har fått komma fram för att smaka på de nya te-sorterna!
Om du bor i närområdet så ta en sväng förbi Ånge Blommor och testa du med
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se