FredagsFrukost

 
 
 
En len och fluffig mango-smoothie har precis passerat ett sugrör och in i min kropp, mums!
 
 
 
 
 
 
God förmiddag (har det hunnit bli...)
 
Jag vaknade strax före klockan i morse och det blev att hoppa i spandex-byxorna på en gång för ett pass spinning med efterföljande trx var inplanerat.
En snabb kopp kaffe och en lite smörgås och sedan iväg
 
Så himla skönt sätt att starta denna fredag och den stora belöningen har jag precis fått i form av skön dusch och en god frukost.
Havregrynsgröt som jag kokar med riven kokos och chiafrön, toppar den med banan, kanel och jordnötsmör. Smoothie med frusen mango och banan tillsammans med Lindahls mango-kvarg och kokosmjölk. Självklart också en kopp kaffe till detta.
 
Nu mår jag som bäst - nytränad och nyäten!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har inte så mycket inplanerat i helgen då jag ska jobba typ non stop från i eftermiddag.... A och Nikki drar till fjällen så jag får lulla på i min ensamhet de timmar jag blir utsläppt från jobbet. Men jag vet precis vad jag ska fylla dem med, ännu mer träning såklart och sköna prommenader!
 
Jag gillar faktiskt att vara själv, inget som stör mej alls om jag ska vara ärlig. Tror att det har att göra med att jag vuxit upp som ensambarn och roar mej bra på egen hand :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni har nåt roligt att se fram emot i helgen eller kanske redan i kväll?! Ja annars kan man ju alltid ligga och halvsova framför Idol, he he...!
 
 
 
Ha det så bra
 
 
//PIllan


vilken mumsig frukost... mango smoothien ser så god ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se