Ledig måndag

 
 
 
Me and my girls under helgen. Nu har Filippa åkt tillbaka till Falun och det dröjer nog tills nästa gång vi ser henne då hon sticker till Österrike om ett par veckor!
 
 
 
 
 
Måndag och jobbelijobb för dom flesta men inte för mej!
Eller "hemmajobb" har jag massor.... the never ending story! Men först ska jag fixa med mitt aerobics-pass, lite nya mooves är alltid kul. Sedan ska jag minsann ta 30 minuter för yoga. Så skönt att få börja dagen (fast nu har jag ju varit uppe några timmar...) med att andas riktigt och få igång cirkulation och muskler!
 
 
Måste gå igenom Nikkis garderob igen!? Nämen alltså hur mycket växer ungen på..... Byxor som vi köpte i somras är nu hux flux "högvatten-märkta" och stackarn får dessutom gå till skolan i överdragsbyxor som räcker på halva vaden...
Stop occh väx, kan man pensla benen med det eller ;)
 
 
 
 
 
Lilla skrutt är inte alls speciellt liten längre....
Fast jag säger att hon är min bebis men detta protesterar hon vilt åt!
 
 
 
 
 
Jag önskar dej en fin start på veckan!
 
 
//PIllan


Vad fina bilder på dig och dina tjejer!

Svar: Tack Jannice😊
Pernilla/Pillan

Vad fina bilder på dig och dina tjejer!

Tack detsamma! Hoppas din dag blir fantastisk!

Men så skönt med en lugn start på veckan!! Härligt!!

Ja å det där med att dom växer - i hear you!!! Samma här! Vet inte vad som hänt men poff så är ALLT för litet samtidigt! Skor, tröjor, byxor å jackor...galet!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se