Tilda 2 år!

 
 
Lilla nybakade två-åringen som vi passande nog gav bla ett par Mimmi Pigg-öron då det visade sig att temat för kalaset var just Minnie Mouse
 
 
 
 
 
 
Yes nu har det värsta "ruset" efter socker-chocken lagt sig och så ska även jag... ja lägga mej! Det har varit en supermysig dag med hela familjen och även då ett riktigt kalas för lilla Tilda!
 
 
Massor med kakor och tårtor och jag smaskade i mej några kakor för mycket vilket resulterar i ett lätt illamående och nästan huvudvärk... men efter en rejäl middag med fisk så återhämtade jag mej igen.
Tilda fick massor med fina presenter och var såklart huvudpersonen som alla ville gulla med och visst tror jag att lilla damen uppsakttade det hela!
Gissar att hon somnade med en duns så snart alla gästerna gått hem...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Filippa och Nikki var först på plats och gratulerade med en häst.... ja en käpphäst då...!
 
 
 
 
 
 
Mamma Kamilla och älskade lilla födelsedagsbarnet som fick den sötaste Mimmi-tårtan!
 
 
 
 
 
Åsså var det de där med att blåsa ut ljusen.... ;)
 
 
 
 
 
 
Nu återstår bara att säga god natt och sweet dreams!
 
 
//PIllan


låter som en bra dag, det är ju alltid roligt att fylla år (:





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se