Tungt besked

 
 
När allt bara blir som ett dimmigt landskap där du inte kan se vägen....
 
 
 
 
 
 
Jag fick ett hemskt besked igår... magen knöt sig, jag blev illamående och kroppen bara börjar skaka. Berättar för A som sitter bredvid mej i soffan och vi båda tappar liksom luften...
 
 
En nära familj till oss har drabbats av nåt fruktansvärt, något som man aldrig vill höra talas om men som ändå dagligen sker. Sådana där ord man inte kan ta in, ni vet sådant som "drabbar andra"....
Igår var jag i ett slags chock och idag är jag väldigt emotionell
 
 
Känner därför att jag måste få några dagars paus härinne. Mitt liv fortsätter såklart, jorden fortsätter snurra men just nu är alla mina tankar hos familjen.
 
 
Jag återkommer om några dagar och förmodligen kommer jag då att skriva mina inlägg precis som vanligt.
MEN jag vill att ni ska känna till mina känslor även om de inte kommer att "synas" i alla inlägg!
 
 
 
 
Ta hand om er
 
//PIllan


Styrkekram!

Svar: Tack!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se