After golf och pre jobb...

 
 
 
Snabblunch ute på trappan
 
 
 
 
 
Hej på er
 
Jag var uppe tidigt i dimman för att spela en runda golf i morse. Jag gick med Jenny och David som är både vänner och kollegor till mej. Vi har aldrig tidigare spelat tillsammans så det var hög tid!
Jag och Jenny fick många tips av David som är väldigt duktig och brukar spela ofta med min sambo. De spelar liksom i en annan liga än mej kan vi säga ..... ;)
 
Allt eftersom tiden gick och solen värme så åkte varma västar och tröjor av och till slut var det svettigt att gå i t-shirt till och med. Härliga september, du levererar verkligen!
Jag är så glad att jag jobbar skift och kan passa på att njuta av sådana härliga dagar.
 
Nu ska jag nämligen tillbringa min kväll på jobbet.
Har precis slängt i mej en riktig snabblunch i form av stekt glutenfritt bröd bakat på quinoa och hirs med ett stekt ägg. Till det dricker jag Kiviks äppelmust, alltså älsk på den!
Jag gillar vanligtvis inte äppeljuice och dylikt men denna som kom i Smakboxen är verkligen super!
 
 
Ha en skön start på veckan
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se