Lite hängig

 
 
En riktigt fräsch sallad fick det bli till middag!
 
 
 
 
Hej på er
 
Jag och Nikki har precis kommit hem från en riktig bastu-kväll. Rentvättade, skrubbade och insmorda som små barnrumpor....
Vi hade tänkt träna ett styrkepass innan men jag känner mej inte riktigt OK så jag avvaktar tills i morgon med fysisk aktivitet. Kanske värmen i bastun får baciller att frodas eller så får jag bingo och vaknar pigg och allert i morgon!
 
 
Har hört så många som dragit på sig förkylningar senaste tiden och Nikki hostar på kvällarna då hon lägger sig... men under dagen piggnar hon alltid till men visst är hon även lite snuvig!
I morgon har klassen skolfotografering och den ska vi väl försöka vara med på i alla fall sedan blir det en ledig fredag.
 
Alltså detta är inte likt mej men jag har inte alls någon plan för vad Nikki ska ha för kläder på fotot.... Sådant brukar man väl vanligtvis ha koll på men, nope inte jag detta år :/
Äh det löser sig och blir nog bra även om man inte har något nytt varje gång?!
 
 
Kroppen behöver lite extra boost då den är trött så jag bjöd den på en sallad med halloumi och vitlöksfrästa kräftor. Mycket gott och enkelt att sno ihop. Jag gillar lite matigare sallader gärna med någon varm ingrediens!
 
 
 
Vi ses i morgon
 
 
//PIllan


Mmmm, gott!!

Jag brydde mig faktiskt inte om att köpa ngt nytt till mina tjejer på skolfotograferingen,inte likt mig heller men de var nog hela o rena ändå haha .inte lika stort det där med foto längre man fotar ju så mkt själv nu för tiden.krya på er 💞





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se