Tips-Tajm

 
 
 Massor med bilder som bara ligger i mobilen och aldrig får ses av någon....? här kommer ett tips
 
 
 
 
 
 
God morgon
 
Alltså att det är 15 plus grader då man kliver ut från jobbet kl 22 på kvällen...! Helt Amazing, så skönt att man slipper strumpor in i det längsta ;)
Men framåt helgen ska det tydligen bli ändring på vädret enligt prognoserna men jag är mer än nöjd med denna månad!
 
 
 
Nu ska ni få se en av presenterna som A fick i fredags. Jag har så mycket bilder i mobilen som bara ÄR liksom... Jag scrollar igenom dem ibland och Nikki gillar att titta på dem. Det finns till och med bilder sedan hon bara var runt året kvar....
 
Hittade en app som heter Framkalla där du kan få dina bilder som posters, roliga stripes, retroprints (som polaroidbilder,) magneter etc
Det är fri frakt och dom levererades verkligen blixtsnabbt! Superbra service helt enkelt och så roligt att få bilderna i handen och bläddra mellan, inte bara  "swipe:a".....
 
Vi gjorde ett collage av familjen i posterform som vi monterade i en Ribba- ram från IKEA.
Snyggt och en uppskattad present!
 
 
 
 
 
 
 
In på app-store och ladda ner appen och sedan är det jätteenkelt att bara klicka på bilderna du vill framkalla och betala direkt med kort eller välja faktura....!
 
 
 
 
Ha det fint
 
//PIllan


va fint det blev (:

Tack för tipset!!

Vilket bra tips, tack! :D Himla fint!

Håller själv på med att beställa hem bilder, ska bli så himla kul när jag får dem. Snyggt collaget blev. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se