Blåfrusna mannekänger

 
 
 
 
Blåfrusna sommar-blommiga brudar från dagens visning! Ulrika, jag och Malin var några av oss som visade sommarens nyheter på scenen
 
 
 
 
 
 
Ja den här helgen är det en stor mässa med många utställare och en hel del "happenings" . Både mode- och frisör-visning där jag medverkade i den tidigare.
 
Alltid lika roligt att visa upp lite nyheter som kommit i butikerna och det var såklart mycket shorts, klänningar och lätta sommar blusar som vi visade. Vid fotograferingen blev vi dessvärre helt blå-frusna för huu vad kallt det är. Som tur är så håller själva visningen till inomhus. 
Många ombyten som ska hinnas med på kort tid så stress och jäkt är det som råder bakom scenen!
 
Hann inte alls plåta något av mina fina ombyten mer än klänningen men för er som bor i närheten så är det ännu en visning i morgon kl 12.00 så bara att kika förbi.
 
 
 
 
 
 
 
Här har ni hela det glada gänget som gick för butik Jiges och som ni ser så finns det nåt för alla åldrar!
 
 
 
 
 
 
Nu bara måste jag ta tag i packningen.... Pju tycker det är dö-trist att packa.... men att komma till Spanien utan kläder är dock inget alternativ så kavla upp ärmarna bara!
 
 
 
//PIllan


Vad snygga ni är allihop! Men ja det ser lite kallt ut :)

Svar: 😊 tack
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se