Metallic och vaxning

 
Lite snygga accessoarer i silvermetallic och rose´ som packas ned i resväskan
 
 
 
 
 
 
 
Hej hopp
 
Idag fick jag en "akut-tid" för vaxning av mina ben hos Susanne. Egentligen hade hon inte tid men var snäll och tryckte in mej i sitt uppbokade schema... det tackar jag för!
Så himla skönt att få riva av både hår och lite hud... inför solresan till veckan. Kan vara en av de bättre för välbefinnandet med helt släta lena ben!
 
 
I eftermiddag var Nikki bjuden på kalas...utomhus. Självklart hade väl föräldrarna räknat med att det skulle vara rätt så varmt så här i slutet av april. Det var det INTE! Nu snackar vi april-väder de luxe med omväxlande, stormvindar, hagelskurar. snö och lite solsken... Alltså suck vilket trist "vår-väder"
 
 
 
 
 
 
 
Sådana pilotglasögon köper jag minst ett par nya varje säsong för jag hör inte till skaran som ens tänker tanken på några dyra märkes-brillor då jag säkert skulle antingen krossa dem eller tappa bort dem! Nä det blir billiga bågar på någon av kedjorna och just dessa hittade jag på Gina Tricot. Supersnygga i rosé med matchande fodral i rosa!
 
Skorna hittade jag på HM och jag tycker dom har fått en hel del snygga skor senaste åren!
 
 
 
Perfekt matchning till mina hörlurar!
 
 
 
 
Nu ska jag återgå till packningen som pågår på övervåningen. Ska verkligen försöka minimera då det krävs rätt så mycket golf-kläder också för flera rundor. Om man får tro nästa veckas prognos väntas det runt 25 härliga varma grader så fingers crossed!!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se