När fantasin tryter

 
Ja när min fantasin tryter gällande maträtter eller helt enkelt orken så är det dags att bara tömma kylen på det som är ätbart! Här fick jag ihop en helt OK tallrik med stekt svamp och halloumi, lite kallrökt skinka, bulgur med broccoli och en halv paprika.
 
 
 
 
 
 
Ja min jobbvecka fortsätter i rasande tempo och idag har vi nåt onsdag och det är bara två dagar kvar innan ledighet! Jag och Nikki är ensamma eftersom A är på fjällresa. Får hjälp av mina föräldrar med en del barnvakt men i helgen ska jag och mini ha riktigt tjej-mys .
 
Nikki är så pepp på en shoppingrunda på fredag 
Hon ska ta med egna pengar och det ska besökas Toy´s R Us, åkas rulltrappor ;) och ätas glass, hi hi gullunge!
 
Själv har jag en lista som ska bockas av inne på IKEA.... Har inte varit där sedan innan jul och har nu flera saker som jag behöver!
 
 
 
 
 
 
Att äta nyttigt behöver inte vara svårare än så här. Grönsaker, protein och ett bra val av kolhydrat-källa!
 
 
 
 
 
 
Hoppas solen skiner på dej 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se