Påsklov blev sjukstuga...

 
 
Fördelen att börja jobba tidigt på morgonen...soluppgången! Åh det är härligt när man möts att en sådan syn då man kliver ut genom dörren
 
 
 
 
 
 
 
Jo då här har det blivit sjukstuga men "peppar,peppar" är det inte jag men trist nog lilla Nikki... Hon kom in till våran säng inatt vilket hon i princip aldrig gör. Då hon la sig bredvid mej kände jag det direkt, hon var varm som en kamin!
 
Så idag har hon mest sovit bort tiden och ätit massvis med glass. Jo det får man då man har feber... ;)
Har hört flera barn som bara fått några dagars feber och sedan kvicknat på sig, så det verkar vara någon "vår-sjuka" som går bland hennes klasskamrater med!
 
 
Jag själv har varit och kört veckans aerobics och min kropp (hals) kändes helt OK och vi får hoppas att den förblir så nu...ingen förkylning för mej, tack!
 
 
 
 
Ha en trevlig kväll
 
//PIllan


Så synd att ni blev sjuka :( Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se