Ett dygn i Östersund

 
Finfina Frösö Park har varit vårt place senaste dygnet
 
 
 
 
 
 
 
Igår styrde vi kosan mot grannstaden Östersund och checkade in på hotell Frösö Park. Hotellet är relativt nybyggt och verkligen supersnyggt!
Härlig inredning, supermysigt Spa och toppenmat.
 
 
 
 
Vi anlände i går eftermiddag och startade med bubbel på rummet. Sedan gjorde vi oss klara för en trevlig middag. Det blev en drömgod Toast skagen följt av bookmakertoast och jag kan lova att det var verkligen tip top.
 
En god natts sömn med härlig sovmorgon som följdes av långsittning vid frukost-bordet och här saknades verkligen inget!
Maten i magen behövdes för vid kl 13 hade vi start i en två-manna scramble på Östersund/Frösö golfklubb. Jag hade aldrig spelat banan tidigare men oj vilken härlig bana med fjällen och Storjön som utsikt! Vädret var strålande och jag och A gick i par medans Carina och Nicke spelade i en annan boll.
 
Det gick verkligen över förväntan och jag och A kom på nionde plats av 92 startande lag!! Jippi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En spontan och supertrevlig tripp helt enkelt
 
 
 
 
I morgon blir det mera golf för då ska jobbet ha den årliga tävlingen Stinsen Golfar. Det blir på hemmabanan Hussborg med efterföljande middag....Som jag göttar mej hörrni!!
 
 
 
 
 
//PIllan


Vad himla mysigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se