Familjedag

 
 
 
 
 
1 augusti
 
Ja vart har den här sommaren tagit vägen.... jo den har antagligast blåst bort...!
Nästa år har jag dessutom augusti-semester så då blir det definitivt en utlandsresa.
 
 
I går skulle en av bilarna på service så vi passade på att ha en riktigt familjedag/hemester. Startade med frukost på IKEA, vi och massvis med fler lediga familjer! Sedan körde vi Himlabadet i flera timmar. Nikki var lyrisk då hon bara varit där då hon var runt året..... Jag är absolut inget fan av badhus och fick verkligen stålsätta mej för att tänka bort hur "snubbigt" och äckligt det är!?
 
Jag älskar däremot vatten-rutchkanor så vi åkte tills vi blev yra i huvudet! Dax för lunch.... ni vet på sådana ställen är det hamburgare, nacho-tallrik, foccacia-style som gäller. Givetvis tog vi in av menyn som bjöds!
Efter badet fick vi sitta och "Häcka" på bilfirman i över en timma pga förseningar så då hade vi blivit hungriga igen och efter snabbt beslut blev det MAX till middag... Jamen ni hör ju, barnen var överlyckliga och mamman proppmätt :)
 
 
Väl hemma hängde jag på Filippa till gymmet och då det var ett tag sedna kan jag lova att det kändes! Men så skönt för efteråt hade jag massor med energi!! Träning är verkligen topppen för kropp oci knopp.  Och snacka om att jag hade lite att använda som bränsle !
 
 
Idag strålar solen och det blir en runda på golfbanan med en vännina
 
 
 
//PIllan


ha en fin dag

Det låter som om ni haft roligt.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se