Söndags-show!

 
Nelly och Nikki i full färd under sin föreställning
 
 
 
 
 
 
Söndag
 
Ja idag blev vi minsann inbjudna till show på gräsmattan till baksidan av vårt hus. Föräldrar, syskon och mormor och morfar fick bänka sig på trappan och äta grillad korv och dricka festis.
Sedan började showen
 
 
Nikki och Nelly bjöd på en något "o-regisserad" kompott av diverse akrobatiska inslag uppblandat med massor av skratt och flams.... ;) Tror dom drabbades av akut scen-skräck men det lossnade efter några minuter
 
Gullisarna....som dom har peppat inför denna föreställning och skrivit inbjudningar och kunde knappt sova igår (Nelly sov över) för dom var så spända!
 
 
 
Minns att jag själv ständigt tvingade min familj och släkt att titta på mina uppträdande som mest var mim-shower till Abba och Carola...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tjejerna pustar ut i logen efter avslutad succe-show... ;)
Trodde dom skulle skratta ihjäl sig då Nellys storebror kom och frågade om han kunde få en autograf!!
 
 
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se