Tisdag och en italienare i köket

 
 
 
 
 
 
Ja ni den där måndagen försvann i ett huj och bidde inte riktigt som jag tänkt mej....
 
Efter jobbet slängde jag på mej shorts och linne jo för plötsligt var det ju dryga 20 grader ute ?! Gräsmattan blev klippt vilket var välbehövligt. Sedan hade jag massor med plock och fix inomhus ni vet sånt där göra som aldrig tar slut....
 
Matlagning och middag sedan var jag helt slut! La mej på soffan och somnade typ på en sekund och när jag vaknade satt jag fast med handboja i soffbordet?
Nikki har fått av mormor och nu är det tjuv och polis hela tiden och jag var tydligen en riktigt farlig rackare där jag låg och dregglade med öppen mun (kan faktiskt förstå....)
 
 
 
Mina planerade kvällsaktiviteter med spinning och core fick snällt stå åt sidan för soffläge och sömn denna måndag!
Gissar att det var sviter efter helgens partaj och en tidig morgon som spelade in.....
 
 
 
 
 
 
Lika tidig morgon har jag haft denna tisdag men ikväll är det ju aerobics så ingen vila på maten idag. Nä nu gäller det att hålla igång tills jag tagit mej iväg om några timmar!
 
 
Jag bjuder er i alla fall på en kanon-god italiensk paj som passar perfekt om ni tex bjuder på charkisar och vill ha något gott tillbehör. Eller bara rätt upp och ner med en fräsch sallad till!
Receptet hittade jag här KLICK
 
 
 
//PIllan


Men så smarrig denna ser ut ,tack för mattips det står still i knoppen när det kommer till mat inspo nu😄Kramar

Tack för receptet! Du gav mig just tips till fredagens middagsbjudning. Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se