Årliga pysselkvällen hos Annika

 
 
 
 
 
 
Nu är julfeelingen uppe i topp efter pysselkvällen igår hos Annika!
 
 
 
Alltså detta är bara så mysigt och man får gå runt i lugn och ro och bara insupa den härliga jul-atmosfären, titta, känna klämma och dofta.
 
Massor med gott fika och bubbel för dom som inte körde.... ( som jag ) och allt ska då toppas med kreativitet!
Hmmm ...den där ambitiösa sidan har jag lagt åt sidan och gör bara nåt snabbt och enkelt för att sedan shoppa färdiga fina grejjor och surra med tjejerna istället ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett gäng med 12 glada brudar var vi som gick lös i affären och skapade kransar och blomsterarrangemang för glatta livet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett stort bord att jobba på och en hel blomsterbutik till bredden fylld med blommor, fina band,kulor, kottar, stjärnor, glittersprayer, mossor, granris osv osv....
 
 
 
 
 
 
Alltså ett överflöd med finheter som bara ropar KÖP MEJ
 
 
 
 
 
 
 
Dom här två fick mitt hjärta att slå lite extra...hur fina och coola!!?
 
 
 
 
 
 
Man tar med sig egna krukor, vaser, burkar etc som man sedan fyller med blommor och dylikt till julgrupper. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag startades dagen med spinning och gemensam frukost som alltid serveras efter fredags-passet! Det är supermysigt att sitta ner och ta en fika direkt efter man kört sig slut, sedan snabbt hem till sköna duschen.
 
 
 
Nu väntar jag med spänning på prins-dopet!!
 
 
 
//PIllan


Ser så härligt ut!

Men så himla mysigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se