En grillad till Tack!

 
 
 
 
 
Hej på er
 
Ja jag har kommit hem från jobbet och det börjar redan mörkna.... Kolsvart när man åker och nästan mörkt när man är hemma igen. Det är bara att bita ihop, som jag skrev igår.
 
 
 
 
Ni som hängt med mej ett tag vet att jag inte är någon direkt kött-ätare. Jag pushar gärna för veggie eller åtminstone fisk-rätter. Har aldrig ätit kött i några mängder och i en period mellan typ 7 år till 26 år åt jag aldrig kött. Mina föräldrar är inte vegetarianer men jag kunde inte för mitt liv äta kött... jag tuggade och tuggade så till slut sa mamma att jag slapp!
 
 
Nu för tiden äter jag det ett par gånger i veckan, typ
Osså vet ni ju att jag försöker vara rätt så häslosam och tipsar gärna och sådan kost..... Men ibland då blir jag sugen på en go korv! Ja det är sant :)
Dessa på bilderna  (minns ej märket) med ost och bacon är SÅ goda och det slinker lätt ner ett par stycken då suget slår till!
 
 
 
 
 
 
Jag äter dessutom gärna med ketchup och eventuellt senap om det finns söt/stark variant att tillgå!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snabb och enkelt och enligt mej OK någon gång ibland. Balans, så idag trycker jag i mej en bunt grönkål som kompensation ;)
 
 
 
 
//PIllan


Korv med bröd är så gott :) Äter det inte heller så ofta, men för ett tag sedan stannade jag till vid korvkiosken och köpte en grillad med bröd och räksallad. Sååå gott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se