Snö....massor med snö!

 
 
 
 
 
Hej på er
 
 
Har ni hunnit landa så här i mellandagarna? Nu är det bara att ladda om för helgens festligheter och snart har vi ett nytt år för våra fötter!
 
 
 
 
Här har det snöat ofantliga mängder under gårdagen, natten och dagen idag!
Jag skulle bege mej till jobbet tidigt i morse och fick knappt upp ytterdörren för det drivit och snöat igen helt.... Sedan var det typ helt oplogat så jag fick krypköra hela vägen till jobbet.... buuuhuuu!
 
 
 
På mitt jobb ska vi knappt nämna kaoset.... alla tåg var fast i snömassorna och snöröjarna hinner inte med att vara på alla ställen samtidigt. Plus att det såklart är massor med människor som är ute och reser dessa dagar, stackare...!
 
 
 
 
 
Har ni sett, snöhögarna når upp till fönstren, det är många år sedan det hände!
Undrar just när vi ska få fingrarna ur och köpa en ny ytterdörr...?! Hoppas till sommaren
 
 
 
 
Ikväll har jag varit på spinning och hey vilken energi jag hade! Skulle lätt kunnat stå upp och "köttat" hela passet! Kroppen vill köra hårt nu ;)
 
 
Ha en fin kväll
 
 
//PIllan


Så fint med en massa snö ,här är det bar mark och plusgrader .kramar o god fortsättning

Åh vad vackert! :)

Förresten, är man inte inloggad när man kommenterar så hamnar "jag är inte en robot" nästan helt under "logga in för att signera" knappen. Kanske värt att flytta ned den ett steg? :)

Svar: Tack för tipset😃
Ha det så bra, Pillan
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se