Veckan startas med bio

 
 
 
 
 
Hej hallå i stugorna
 
Då har vi redan stökat över 1:a advent och jag var minsann i kyrkan på adventsgudstjärnst.
Det är inte allt för ofta jag går i kyrkan kan jag meddela.... Blir väl på någon begravning, dop eller nåt enstaka bröllop....
Men nu är Nikki med i en barnkör och dom har flera framträdanden bara i december så nu blir det många besök på kort tid. Noterade att det har verkligen blivit lite "modernare" i kyrkan på senare år och predikan handlar mer om samtiden vilket är uppfriskande kan jag tycka!
 
 
 
Julbordet och hotellvistelsen i helgen var jättebra....fast jag la mej som vanligt väldigt tidigt! Mina kollegor tror nog inte att jag är riktigt klok?!
 
Men är man kvällstrött så är man ;)
 
 
 
 
 
 
 
Vackert med vinrött tycker jag!
 
Det får bli min juliga färg i år tillsammans med grönt som jag gillar i juletid!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll har jag en bio-dejt med min kära sambo och det mina vänner händer typ 1 gång vartannat år..... Vi ska se Solsidan och den har jag bara hört gott om så det blir säkert toppen.
 
Mamma kommer hit och nattar Nikki (även fast hon helst hade hängt med på bio) Så nu får man sjunka ner i bio-stolen och mumsa popcorn på en helt vanlig måndag!
 
 
 
 
 
Trevlig kväll
 
 
//PIllan


Så himla fint med blommorna i julfärgerna!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se