Ett skönt avslut

 
 
En bra combo-övning för överkroppen är denna
Stå med ena benet framför och luta överkroppen en aning framåt. En hantel i varje hand som du växelvis kör bicepscurl och hög rodd med. Håll igång tempot på övningarna och byt ben i farten  (om du känner att det behövs ) efter 8 repetitioner med armarna och kör på med 8 till innan du vilar
 
 
 
 
 
 
Go kväll på er
 
 
Efter att ha haft jobbhelg så är man lite snurrig och "dagvill" men det är fortfarande söndag.... Jag avslutade helgen med ett skönt yoga-pass följt av pilates. Härliga träningsformer bägge och väldigt nyttiga för alla skulle jag påstå. Att dels få öka sin rörlighet och andas djupt och intensivt och träna på att hitta centrumkärnan i din core/magen och stärka just denna....Alla behöver detta!
 
 
Oj oj oj nu blev det visst tårar och tandagnissel här då Nikki klämde ett finger...tror inte det var så farligt men John Blund är nog i närheten så lite extra känslig!
Got to run!
 
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se