För trevligt för att fotas...

 
 
 En del av mina underbara vänner som ingår i Vnklubben sågs i går
 
 
 
 
God morgon söndag
 
Oväntat pigg efter att inte kommit i säng förrän efter 01 och väckt vid 07-tiden....6 timmar är alldeles för lite sömn för att vara godkänt men som sagt jag är ändå pigg så det får väl duga då!
 
 
Maria bjöd till Vinklubb och dessa tre billder var dom ända jag fann i kameran idag? Ett bevis på att det var för trevligt för att hinna fotas :) Bilderna tog jag direkt då vi satt oss till bords sedan var jag superduperhungrig och drogs in i någon typ av matkoma efter Marias underbart goda kyckling-lasagne! Mums så god
Sedan ett stort lass med glass, hallon, choklad och olivolja med citronsmak!!
Som bomull ...som bomull
 
 
 
O så var det de här med samtalsämnen..... Vi kunde ännu en gång konstatera att vi uteslutande diskuterar sjukdomar, död och politik nu för tiden?!
Ännu ett konstaterande är att Vinklubben i april firar 18 år!! Det känns helt overkligt att vi hållit igång så länge och man kan då lätt förstå att samtalsämnena har växlat väldigt mycket under dessa år!
Vi har ju gått från småbarnsföräldrar, giftemål, skilsmässor, vilda singlar, nya relationer, nya barnkullar och nu börjar alltså vissa att längta efter barnbarn! Hi hi hi 
 
Livet ....livet alltså
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melodifestivalen drog ju som bekant också igång igår och vi hade tv:n på i bakgrunden och vi var alla nöjda med finalisterna. Han var ju otroligt duktig den där sista killen (Nano tror jag han heter) vilken röst!
Sedan tyckte jag att Boris svängde rejält och det blev spontan "sitt-dans" vid bordet :)
 
 
 
 
Idag ska familjen ut och lufta sig och det blir nog korv-grillning nere vid isen!
 
 
Skön Söndag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se