Plock, mello och vänner!

 
 
 
Igår bullade vi upp med massa gott plock och bjöd hem goda vänner!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja då var det hux flux söndag igen och jag ska bege mej mot jobbet snart Gårdagen var ju fantastisk rent väder-mässigt med strålande sol och ett par minusgrader. Jag själv var instängd i serveringen vid slalombacken... Men A och Nikki var ute på skotertävlingar och Nikki tappade då äntligen sin andra framtand i överkäken! Skönt för hon har verkligen sett heltokig ut med dessa små bissingar som stod rätt ut!
 
 
Under kvällen bjöd vi hem Carina och Nicke för lite mello-mys. Åt så magen stod i fyra hörn av en massa plock, det är ju bara så gott. Dessutom trevligt att sitta och små-äta, dricka och tjattra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Självklart skulle det tippas inför kvällens mello-omgång. Kul med appen som ju kom under fjolåret då det både går att lyssna lite på låtarna oh lägga in en tipp-rad och sedan jämnföra med inloggade facebook-vänner!
 
Jag fick fem rätt igår då jag hade trott att Loreen skulle gå direkt till final och Jon Henrik till anda chansen...men det blev ju tvärt om. Jag tycker nog dessutom att det var bra som det blev då Loreen inte var klockren men självklart ett bra budskap och performance
 
 
 
 
 
 
 
 
Om vi ska fortsätta med lite mer Mello-snack ?
 
Jag har faktiskt hittat några riktigt bra låtar i årets omgång. Klar favorit är Nano med sin suveräna pipa och mäktiga låt, han hoppas jag bli vinnaren!
 
Sedan är jag grymt förtjust i Robin Bengtsson. Älskar soundet och uppträdandet är top notch. Fullständigt såld på den minimala men oerhört snygga och effektiva  koreografin med Robin och de dutiga dansarna.
Likaså Benjamin har en härlig låt med lite samma stuk på uppträdandet som jag gillar, inget stor och svulstigt utan lite avskalat men oh so fancy!
Boris René har en låt som svänger så det svartnar!! Vill bara dansa, dansa och dansa lite till då jag hör den!
 
Här ser jag ett tydligt mönster bland de tre sistnämnda ....jag är väldigt förstjust i herrar/killar i snygga smala byxor som kan vicka snyggt på höfterna :) he he he
 
Mariette och Ace har båda hyffsade låtar så finalen blir spännande!
 
 
 
 
 
Nu säger jag skön söndag
 
 
//PIllan


Smaskigt allt såg ut;) en fråga vad hade du för gott i skålen och fatet bredvid? Mvh marie L

Svar: Ja vet inte riktigt vilken du menar... Men det var lax, kräftröra, olika charkuterier, capresesallad, olika ost och lite frukt😊
Pernilla/Pillan

Kräftröra;) det lät spännande;)

Detta såg tokhärligt ut, kramis





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se