Work work....

 
Lördagsfrukosten ligger redan i magen och jag är laddad för jobb men först lite träning såklart!
 
 
 
 
 
God morgon vänner
 
Ja min "helg" har redan varit då jag var ledig torsdag- fredag så i eftermiddag kliver jag på jobbtåget igen! Men jag har haft sköna lediga dagar med mycket trevligheter så det ska inte bli något problem .
 
 
 
 
Igår blev det en riktigt hektisk dag då mina vänner hade invigning i sina nya lokaler för sitt företag. Många inbjudna talare både från riksdag, näringsliv och lokala världskändisar!
Jag, Filippa (som är hemma en sväng) och två tjejer från Vinklubben tog med oss en flaska bubbel och gjorde sällskap där vid lunchtid. Jag är så stolt över våra vänner som även berättade att man skrivit på flera viktiga avtal och skaffat flera nya samarbetspartners och företaget rullar på riktigt bra! Härligt jobbat, hard work pays off!!
 
Sedan åkte vi hem en snabbis och fixade till mini lite extra då hon var bjuden på fest. Först mötte vi upp mina föräldrar för restaurangbesök. Mysigt att få äta en bit mat tillsammans med båda tjejerna och mina "päron" !
Sedan körde jag Nikki till festen, Filippa åkte till en kompis och själv drog jag till gymmet....ha ha ja självklart då jag får en stund över :)
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta med mej båda tjejerna på ett träningspass, det bjuds visst på pulsträning. Pju bara att plocka fram pannbenet och härda ut... det är nämligen inte längre än 30 minuter så det ska nog gå geschwint!
Sedan snabba ryck hem för att duka upp med lite försenat födelsedagsfirande då Kamilla och Tilda tittar förbi för att uppvakta Filippa i efterskott.
 
Därefter kryper jag in på jobbet och hoppas på en lugn afton så man hinner slänga ett öga på Mellon...!
 
 
 
Trevlig lördag
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se