Äntligen vardag och en laxsoppa

 
 
 
 
 
 
Välkommen vardag, måndag och rutiner!
Ja nu kändes det verkligen helt OK att återgå till det lite mer "normala" läget efter alla helger tycker i alla fall jag. Såklart är det skönt att vara ledig och hitta på spontana saker men jag gillar livet och det består ju faktiskt mest av vardag tillsammans med kollegor och familj.
 
Skolan valde dock att ha studiedag det första dom gjorde så det blev fritids för Nikki och Filippas skola börjar först på onsdag..... Men nu är det dock långt till nästa storhelg påsk!
 
 
 
 
Här hemma lagade jag en god laxsoppa som ni hittar receptet på här KLICK
Jättegod och riktigt matigt mättande.
 
 
 
Träningen hoppar jag idag utan fokuserar på morgondagen då jag kör igång min termin med aerobics igen! Kul
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta att beta av den enormt stora tvätthögen som bildats efter helgens träningspass för mej och fjällresor för övriga familjen!
 
 
ha en skön vardags-start
 
//PIllan


Men du laxsoppa lät ju galet gott 👍🏽kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se