Ett gift......

 
 
Att få känna musklerna jobba och svetten lacka, det är ett gift som inte jag kan få nog av!
 
 
 
 
God morgon
 
 
Onsdag och idag är det dags att säga hej till mitt jobb igen!
Drygt en vecka sedan senast jag satte foten där efter vabb och lediga dagar, så nu är det på sin plats igen.
 
 
Mitt andra jobb som instruktör gav mej en riktig boost igår kväll. Jag hade en full sal med deltagare, nya som gamla och alla gav mej så mycket energi! För egen del så var jag i princip felfri..... jo ibland får man allt klappa sig på axeln och faktiskt tycka att man är bra och har gjort ett bra jobb!
Istruerandet flöt bara på och jag sa dom "rätta orden på rätt ställe" . För även om jag har en massa rutin på detta så är det inte alltid som det går geschwint kan jag lova
Ibland känner jag bara NEJ vad dåligt detta blev, blä och usch men ändå kan det då vara deltagare som kommer fram och tycker det varit ett toppen-pass?! Man bara -Öhhh ehh ok, tack...
 
Men igår kände jag mej själv väldigt nöjd och det känns alltid bra!
 
 
Tänkte på det här med träning och mål men som jag berättat tidigare för er så har jag sällan några mål med min träning förutom att jag ska må bra, ge kroppen det den behöver och få känna endorfinerna! Detta "knark".... det är det som får mej att vilja träna 24/7, kan inte få nog av den härliga känslan som det ger mej!
 
 
 
Ha nu en riktigt fin lillelördag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se