Jul ska ut & snö ska bort

           
 
 

 
Dax för nya fräsch blommor i fönstren för att fylla tomrummet efter julen. Orkideér är ju så vackra och faktiskt länge sedan jag hade hemma...
 
 
 
 
 
 
God morgon
 
Jag lovar att jag ska skärpa mej angående bloggandet!
Har liksom inte riktigt kommit ur den där jul-ledighets-bubblan som jag landade i där strax före jul.... kameran används inte alls flitigt men jag ska ändra på det nu!
 
Natten mot igår trodde jag att magsjukan fått tag om mej..... Redan vid sänggående kände jag att nu kommer den. Jag frossade, hade ont i lederna och magen värkte mer och mer. Jag bara låg och djup-andades och väntade... och väntade... till slut gick jag till soffan och väntade.... Vid 02-tiden klingade allt helt plötsligt av?!
Konstigt men så var det i alla fall och glad är jag, peppar peppar!
 
Därför blev det ingen träning igår utan jag fortsatte mitt lugna soffliv men nu vill jag back to the gym igen och idag ska det ske!
 
 
Dessutom ser det ut som jag kommer få ett riktigt styrke/flås pass här hemma på gården också, jisses vad med snö det plötsligt damp ned! Kallt som sjutton skulle det dessutom bli i morgon...
Vintern kom till slut
 
 
 
//PIllan
 


Skönt att du slapp bli sjuk. Vi har drabbats två gånger på kort tid av magsjuka. Inte kul. Ha det gott!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se