Uteliv och fula fiskar

 
 
 
 
Hela helgen har vi spenderat massor med tid utomhus, så skönt
 
 
 
 
Lördagen var dock lite mulen och det kom lite snö men härligt att bara vara ute. Nikki och mormor tog en skidtur. Nikki fick längdskidor i julklapp och hon har åkt lite uppe i fjällen i mellandagarna. Jag har inte varit med och visste därför inte riktigt om/hur bra hon är, men hon åkte 2 km på ett bräde! Dessutom använde hon stavarna jättebra och sköt ifrån, så starka armar efter allt hängande i chins-stång och ringar kan jag nöjt konstatera!
 
 
Söndagen var strålande med fortsatta aktiviteter på isen nedanför oss. Det drogs upp gäddor i dagarna två så jag hoppas det kanske blir lite mer aborrar till sommaren när vi får bort lite av dessa otäcka "krokodiler" !!
Korvgrillning och varm choklad, skoter och pulka-åkning hann vi också med plus ett par sköna pw:s för min del!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fler sådana helger tar jag gärna!
 
 
 
Nu kör vi igång denna veckan och jag ser mest fram emot många svettiga träningspass. Ska försöka dokumentera nåt med bilder och text framöver. Några önskemål av träning?
 
 
 
Ha en mysig måndag
 
 
//PIllan


Härligt att vara ute. Vi har haft det kyligt -20, men solen har skinit.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se