Startar med bak och städdag

 
 
 
 
 
God morgon
 
Måndag och min första "riktiga" semesterdag..... hela övriga familjen sover sött men jag har varit uppe och försökt yoga bort en liten huvudvärk och sedan halsat en stoor kopp kaffe! Tror kanske att jag lyckades men känner fortfarande lite i pannloben :/
 
 
 
Kan också vara lågtrycket som dragit in över himlen som även slagit rot i min knopp, brukar kunna vara rätt känslig för sådant nämligen. Ja att det är grått och regnar idag gör mej egentligen inte speciellt mycket, det får gärna vara liknande väder även i morgon faktiskt!    ??
 
Jo för dom här första inledande semesterdagarna vill jag alltid få lite gjort inomhus. Det ska bakas bullar så man har till kommande stranddagar ,det ska städas i hela huset så man slipper det när solen skiner osv.
 
 
 
 
Så jag sätter helt enkelt igång med sysslorna nu!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se