En toppenhelg helt enkelt

 
 
 
 
 
Söndag och äntligen har jag slagit mej ner för att kika in här en sväng
 
Detta har verkligen varit en toppenhelg på alla sätt och vis och just nu känner jag mej riktigt härligt uppfylld med energi och glädje!
 
 
 
I fredags var det dags för en efterlängtad vinklubb och den här gången var det Ulrika som höll i taktpinnen. Hon hade dukat ute på deras härliga inglasade veranda och där bjöds vi på en riktigt somrig och god grill-middag med alla tänkbara tillbehör. Till detta ett riktigt mustigt rött vin.
Det saknades två av tjejerna men annars var vi ett glatt gäng som träffades och surrade i flera timmar.
Ljuset alltså, som jag njuter av att få sitta uppe och fyllas av dessa ljusa sommarnätter <3
 
 
 
Hem och sova några timmar för att sedan bli väckt av skönsång och presenter på säng eftersom det var MIN dag igår! Kan inte förstå hur snabbt ett år passerar och nu har jag alltså lyckats hänga med ännu ett år, Tacksam!
 
Jag och A satte oss i bilen och åkte upp till Östersund, chekade in på hotell och möttes där av ett gäng vänner för fortsatt firande. Vi hade bokat bord på Travet för en spännande eftermiddag med tre rätters middag och spel, spel spel på hästar!
Jag har varit ett par gånger tidigare på trav och det är faktiskt riktigt roligt då man som vi hade bord med mat och dryck och kan sitta och tippa och spela tillsammans ett helt gäng. 
Vi tjejer blev inte stormrika men några hundralappar lyckades vi få till ;)
 
 
Som om inte detta var nog så var det senare bokat bord på restaurang nere på stan med mera drinkar och ännu mera mat!
Jag startade mitt 44 varv runt gjorden proppmätt helt enkelt ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har A och Nikki åkt till farmor och farfar i Dalarna och jag ska strax mysa ner mej i soffan. Helt slut är jag efter diverse trädgårds-sysslor som jag pysslat med hela eftermiddagen....
 
 
 
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan


Ser jättegott ut! Kolla gärna in mitt senaste recept!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se