Härlig sommardag

 
 
En sån fin hortensia som jag fick av min mami. Ska så småningom bli blå och det passar mej perfekt. Skulle dock plantera om den men snopet nog så var all våran jord slut...igen!?
 
 
 
 
 
 
Jamen lagom tills jag slutade jobbet idag så hade regnmolnen skingrat sig och det blev plötsligt tok-fint väder och sommarvärme. Fixade på här på gården och svor några vändor över både gräsklipparen som endast startar typ var fjärde gång jag drar igång den....och alla dessa sabla maskrosor...! Jag har gått loss med en spade och krävt upp med roten och allt, så till slut hade jag fyllt en hel skottkärra!
Bra med trädgårdsarbete/kroppsarbete!
 
 
Ja som ni ser på bilderna så har jag släpat fram samma gamla utemöbler som alla tidigare år...trots att jag senaste tre åren sagt att jag ska skaffa nya.... Jamen jag SKA skaffa nya, har bara inte hittat några jag riktigt vill ha?! Och jag vill ju hemskt gärna sitta ute nu när solen är här så jag är liksom tvungen att ta fram gammelskrutten :(
Jag vill nog helst ha en möbel i vitt. ja i alla fall vita stolar och eventuellt en annan färg på bordet. Sökandet fortsätter
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ikväll har jag kört min sista aerobics för säsongen, nu tar jag sommarlov från instruerandet! Då jag inte tränat på två veckor kan jag lova att det kändes.... Hade bra energi men kroppen var liksom tung/stel, ingen stuns i benen trots att jag skuttade för glatta livet. Nu så här efteråt känns det dock väldigt bra!
 
 
 
Nu laddar jag för finalen i Biggest Looser, bästa!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se