När det äntligen blev sommar!

 
 
 
 
Yes idag kom äntligen sommaren till min del av landet och vi slängde av oss kläderna, blandade blixtsnabbt en hallon-smoothie och sjönk ned i varsin solstol här under förmiddagen!
 
 
 
Som jag längtat..... då bara släpper man allt man har för händerna eller tänkt att göra och njuter av nuet på riktigt alltså.
 
 
Samma har vi tänkt göra i morgon, förmiddagen ska ägnas åt slapp i solen och kvällen åt jobb..
 
Filippa är så snäll och ställer upp som barnvakt åt sin lillasyster och lagar mat och fixar ♥
 
 
A är på fiskeresa och jag jobbar som sagt fram till och med fredag sedan blir det VACAY
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas solen skiner på dej med!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se