Sista veckan innan semester

 
 
 
 
Ja då var det måndag och midsommar har passerat
 
Eftersom jag jobbat hela helgen så har jag inte alls något spännande att bjuda på..... I lördags efter jobbet tog jag och Filippa och drog varsin filt öer huvudet och sedan låg vi där och kurade och hörde regnet smattra på rutorna....hela kvällen!
Usch och fy sicken trist midsommardag!
 
 
 
Söndag morgon sken solen och jag vaknade utvilad och pigg så jag skyndade mej att snöra på mej springskor och stack ut på en riktigt tidig runda, skönt! Hemma igen blev det en stunds yoga också.
 
 
Nu har även måndag infunnit sig med jobb och nu slapp innan middag. Fick följa med Filippa till läkaren för hon blir inte kvitt sitt halsont (hållit på över en månad) och nu har hon även fått ögoninflammation! Salva skrevs ut men halsprov visade inget....
Jag proppar i henne mat av högsta klass och alla tänkbara vitaminer plus att hon vilar och vilar och vilar lite till! Kan inte förstå att hon aldrig blir frisk!?
 
 
I morgon har jag i alla fall lovat tjejerna att vi ska ta en shoppingrunda och efterföljande besök på restaurang så vi har nåt skoj att hitta på. För alltså vädret..... helt grått, regn och typ 12 grader, buhuuu jag blir så less på detta !!!
 
Jobbar sista veckan nu och på fredag går jag på fem veckors semester så då hoppas jag att sommaren äntligen kommer till mellersta Sverige också!!
 
 
 
 
 
 
 
Lätta luncher och middagar med goda sallder som går snabbt att svänga ihop efter en dag på stranden!
 
 
 
 
 
 
Inta ryggläge i hängmattan med en bra bok eller bara ligga och sakta gunga i takt med vinden!
 
 
 
 
 
Plocka ängsblommor och fixa i vaser och krukor varje dag
 
 
 
 
Hänga på playan och bara vara en "cool cat" helt enkelt utan några måsten som väntar!
 
 
 
 
Ha de
 
 
//PIllan


Men så skönt med nedräkning till semestern!! Själv så har jag TVÅ veckor kvar innan jag får lite ledig å jag som du längtar efter sol och värme!!

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se