Perfekt väst

 
Som en astronaut...silverrobocopPillan
 
 
 
 
 
Den här dagen började inge vidare för då jag slog upp mina ögon kände jag en begynnande huvudvärk... Gah blä usch för att vakna med huvudvärk liksom! Till saken hör att jag i princip var medvetslös i går kväll då jag satt i soffan för att se Superstars. Det börjar alltså 21.00 som då enligt knoppen fortfarande borde vara inställd på 20.00 (vintertid) men jag kunde inte hålla ögonen öppna.... Jag fck släääpa upp mej till sängen och väl där bara däckade jag!
 
 
Så den där huvudvärken kom sig nog av en väldigt tung sömn....
Jag lyckades nästan bota detta med kaffe och en värktablett. Behövde alltså inte ta det tyngsta artelleriet (migrän-spray)
Tänkte lägga mej en stund och vila nyss men känner att det är skönare att sysselsätta sig här hemma! Nikki har en kompis här så jag tog tag i stryk-högen....Den var rätt så stor nyss ...typ berg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Länge varit på jakt efter en tunn tunn väst som jag främst behöver då jag spelar golf vid kallare temperaturer. Nu hittade jag den perfekta från Röhnisch som sitter bra och ändå ger full rörlighet i svingen :) Att jag dessutom hittade den för knappt 100 kr med prislapp kvar på Tradera gjorde ju inte saken sämre!!
 
 
 
 
 
 
Ha en trevlig lillelördag
 
 
//PIllan


Vilket fynd!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se