15 plus 3 hela vägen

 
 
Äntligen dags för utomhusträning på gräsmattan igen. Så lättsamt och skönt att vara på hemmaplan och inte alltid åka till gymmet
 
 
 
 
 
 
Perfekt att jag är morgonpigg för det är tydligen under dagens första timmar man kan få njuta av solen, för nu är den skymd av ett täcke med grå moln igen...
Jag klev upp med resten av familjen för gemensam frukost. När dom åkte till skola och jobb drog jag på mej joggingskorna och ut på en liten runda. Jag gick och joggade om vartannat. Ni vet vid det här laget att jag inte är någon löpare så att "gågga" passar mej perfekt!
 
 
 
Hemma efter ca 5 km var jag rejält varm och kunde direkt köra igång ett litet styrkepass på gräset.
 
Detta pass är perfekt att köra hemma och det passar bra för dej som inte brukar träna så mycket i vanliga fall. Passet går snabbt och du får en genomkörare av hela kroppen!
Puls och styrka i en skön svettig kombo
 
15 utfall/ben
3 Burpees
 
15 armhävningar
3 Burpees
 
15 knäböj
3 Burpees
 
15 upphopp
3 Burpees
 
15 ryggresningar
3 Burpees
 
15 utfall åt sidan/ben
3 Burpees
 
15 dips mot bänk
3 Burpees
 
15 mountainclimbers/ben
3 Burpees
 
15 crunches/situp
3 Burpees
 
Yes så ser passet ut och som du ser upprepar man 15 plus 3 hela vägen och dom där tre burpees känns kanske "fjuttigt" men jag lovat att dom kommer att kännas och få pulsen att slå!!
 
Lycka till
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ser ni att det fortfarande är en bit kvar att önska i naturen här....
Lite grönska har kommit men stora delar är fortfarande beige och trist... Kom igen nu värmen och grönskan!
 
 
 
Jag avslutade min träning med 20 minuters yoga på altanen och herrejisses så härligt! Nu kan tisdagen börja och jag är super-redo!!
 
 
 
 
 
//PIllan


Tack för träningsprogram! Har tänkt träna i trädgården flera kvällar i rad nu men inte haft motivationen då jag inte haft ngt färdigt träningsprogram. Detta ska jag testa! Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se