Alla rätt

Airy and inspiring tropical back porch with hanging chairs.:
Bild: Pinterest 
 
 
 
 
Jamen tittar inte solen äntligen fram...!
Den har jag inte sett till sedan jag landade på svensk mark igen så snälla stanna kvar nu och strunta i att släppa fram regn som dom hotar med!
 
 
 
Precis som i fjol och alla år innan dess så drömmer jag om en äkta porch i sann sydamerikansk stil. Nu är ju detta bara drömmar men jag har ju en väldigt stor altan i alla fall.
Allt i bilden ovan är rätt enligt mej, främst häng-gungorna (vill ha) och sedan palmen, bambu-lampan, det höga snedställda taket,den grönskande häcken i anslutning och de vita fladdermus fotöljerna där borta vid poolen!
 
Drömma får man
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se