Behind the scenes.....

 
Proteinpannkakaor med hallon och Walden Farms lönnsirap plus en rosa smarrig smoothie
 
 
 
 
 
 
 
 
God morgon måndag
 
Jag är just nu inne i en riktig jobb-period och efter att ha suttit på jobbet hela helgen fortsätter jag med detta fram till och med fredag...så någon kort-vecka existerar icke i min värld!
 
 
Efter jobbet igår hade jag tänkt mej ett gym-pass men efter att ha tittat ut över mina rabatter så kavlade både jag och mini upp ärmarna och gjorde en insats där istället. Rensade, klippte och gick an i nästan två timmar och himmel vad slut man blir av detta....
Hur klarar trädgårdsmästare detta jobb?! Tycker ju ändå att jag är rätt så vältränad men att krypa runt på knä och böja ryggen i konstiga vinklar gör mej helt slut!
 
 
Kan meddela att den där hockey-matchen bara var att glömma för min del, jag somnade som en stock vid 21.30... men stort Grattis till gulden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Överskriften hörrni...... 
 
Precis så här kan det se ut i utkanten av foto-scenen. Sessan har bestämt sig för att bordet där jag ska fota just då tillhör henne... Jag låter henne hållas och flyttar min tallrik längst ut på andra sidan av bordet och katten myser vidare ;)
 
 
 
 
 
 
Ha en härlig start på veckan
 
//PIllan


Åh vad gott det ser ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se