Kickstart på veckan

 
 
Mina tjejer
Jag är så himla glad och tacksam att de båda gillar att hänga med sin mami i gymmet och att det är något vi kan göra alla tre tillsammans. Självklart kör inte Nikki samma övningar som oss utan hon kör sitt eget lite mer akrobat-inspirerade race.! Men all rörelse är bra rörelse!!
 
 
 
 
 
 
 
Måndag och ny vecka
 
Jag har kickat igång min vecka med tidigt pass i gymmet. Dock helt själv då dessa bilder är sedan förra helgen. Jag har inte gymmat med vikter på några dagar nu så det kändes rejält då jag både körde ben/rumpa och axlar/biceps. Svetten riktigt rann till slut vilket var så "gött"
 
 
 
Solen skiner men temperaturen har gjort ett rejält skutt neråt... Jag låg ändå en stund efter träningen här på altanen och lyssnade på en podd som lite nedvarvning, vilket var riktigt skönt!
Men i går fick vi verkligen smaka på sommarvärmen även här hos oss och vi var ute och fixade mest hela dagen. Nikki körde vattenkrig (att vatten är så kul...) jag fixade med städning av altanen och så slog vi lite golf-bollar däremellan. 
 
 
 
 
Hurtiga tjejer som är mina <3
 
 
 
 
 
 
Nu ska det bli lite lunch här för mej och sedan är det dags att pallra sig iväg till jobbet så vi ses i morgon
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se