Tack och Hej

 
Tack och hej då för den här gången tjejer
 
 
 
 
 
Ja idag åker tjejerna tillbaka till Falun och skolan igen men kommande vecka är ju en kort-vecka så vips kanske F är tillbaka hemma igen.... Vi får väl se vad hon hittar på!
 
 
Vi hann som sagt med ett pass i gymmet i fredags morse och det blev ett TRX pass som jag styrde. Var riktigt trött och svettig efteråt och skönt att få en liten genomgång av i princip hela kroppen. TRX-banden är verkligen användbara och absolut ett redaskap jag skulle satsa på om jag körde enbart hemma-träning!
 
Passade även på att fota lite i gymmet, dels på mej och övningar för kommande blogg-inlägg men även på tjejerna som dom ville ha. Så jag ska maila dem bilderna då jag hunnit redigera.
 
 
 
Kom även på ett litet tips .... Tightsen som Filippa har på bilderna från BLACC är tydligen de bästa skönaste hon haft och jag såg att Sportamore just nu har några ur det sortimentet till rabatterat pris! Kanske man ska göra en beställning?! Klicka HÄR
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll hejjar vi fram Sverige till VM-Guld i hockey, va!!!!
 
Kom igen nu
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se