Väntar finfrämmande!

 
Här har ni två av mina  favorittjejjer Lollo & Flippson
 
 
 
 
 
Torsdag och en ledig sådan
 
Ja jag är självklart glad att jag har en ledig dag men...MEN tusan också vad mycket åsikter jag har om vädret just nu och meteorologerna !!
I början på veckan visade dom sol över hela landet och över 20 grader varmt, nice liksom. Man börjar planera och drömma och härligt uteliv..
 
 
Nä men se då hugger dom precis vid fotknölen och levererar en karta med ett stort moln-sjok precis över mina delar av landet. Detta moln ska tydligen parkera här resten av helgen medans ni söderut och norrut ska få högsommarväder.... :( Jo då jag gläds med er... typ...
 
Men är det någon mer än jag som starkt börjar tvivla på väder-rapporteringen senaste åren?? Hallå Pohlman kom tillbaka! ;)
 
 
 
 
 
 
 
Det som i alla fall får mej på riktigt bra humör är att två härligheter kommer på besök i helgen och dom kommer med tåget redan ikväll, Lovisa och Filippa!
 
Jippi va kul
 
De ska självklart ut och roa sig i morgon kväll då vi i min ort har den årliga "Kultutnatten" med massor av festigheter. Båda tjejerna har ju fyllt 18 nu så dom får till och med gå på "lokal" om dom så önskar !
 
 
På lördag ska vi även gå och titta på flera basket-matcher då det är något slags jubileum för lokala basket-klubben och flera av mina oldies-vänner ska spela.
Jag var en sann supporter då det begav sig och konstigt nog är det flera personer som undrat om jag ska vara med och spela på lördag...?!
Jag var så ofta på matcherna så dom minns mej som en av spelarna :) ha ha där kan jag direkt demmentera med att mitt boll-sinne är så pass begränsat så jag har svårigheter att äta köttbullar....!
 
 
 
 
 
 
Bilderna är lånade från tjejernas Instagram @lolloochflippson som jag tipsat er om tidgare! In och följ om ni missat!
 
 
 
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen för jag har både yogat och tagit en prommenad här på morgonen
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se