BaraVara dagar

 
 
 
 
 
 
Tidigt i morse satte jag och Nikki oss i bilen och rattade hela vägen upp till de västra delarna av Härliga Härjedalen. Så vackert med snön som täcker fjällen men tyvärr har det mesta i byn smält bort....
 
 
Men nu har vi några riktigt sköna bara vara dagar med avbrott för fika och mat om vartannat. Bara ligga och läsa en bok, spela spel, ta en prommenad...ja ni fattar leva life helt enkelt!
 
 
Har inte varit här i mormors hus på länge och mamma och mostrar hade tapetserat och gjort om en del. Nya sänga tex där jag och Nikki ska sova så det blir skönt.
I natt någon gång dyker även min kusin upp här i huset och det var nog ett år sedan vi sågs senast.... När vi var små hängde vi i veckor här upp hos mormor och var mer som en kivande syskonpar än kusiner!
Numera bor hon i Dalarna så vi ses som sagt max ett par gånger om år. Hennes flickor är redan här på plats och Nikk leker så bra med dem, så hon har fullt upp!
 
 
 
 
 
 
 
Nä hörrni nu ska jag lägga mej på sängen och läsa bok och vänta på att bli serverad middag om ett par timmar hos min moster som bor på samma gård, kyckling-gryta var det visst!
 
 
 
//PIllan


Vad mysigt du verkar ha det. Men snö och sånt kan jag vara utan. Jo hoppas du har en mysig härlig dag

Låter helt underbart!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se