En kväll för själen

 
 
 
 
 
 
Ja visst blev det en kväll för själen och hjärtat, skrattrynkorna blev fler och känslan var varm...som vanligt när man får umgås med några av sina bästa vänner.
 
 
 
 
Carina hade verkligen höjt mysfaktorn med sprakande kakelugn, massor med ljus och så god mat!
 
Vi startade med glögg och goda ostar. Premiär -glöggen för min del och mums vad det smakar gott.
Förrätten var hårt bröd med gubbröra och en iskall öl....alltså hur gott är inte detta. Jag älskar verkligen gubbröra och nubbesallad !
 
Sedan bjöds vi en riktigt mustig gryta där köttet var så mört med pressad potatis och stor sallad. Till detta drack vi såklart ett rött vin som kunde mäta sin mustighet med grytan.
 
Sedan toppade vi allt med citronkladdkaka med grädde och hallon..... Magen var full efter detta kan jag lova.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stora planer började filas på och detta i ganska god tid för att de verkligen ska bli av!
Vinklubben firar nämligen 20 år 2019 och då planerar vi en längre resa tillsammans och det är något som vi alla verkligen vill ska bli av och det ska såklart bli så bra som bara möjligt!
Därför startade vi redan nu med spånande och funderingar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag avvikte redan vid 23-tiden men de andra höll ut lite längre. Jag ska ju jobba idag och vill gärna vara piggelin och det är jag! Har varit ute på en härlig snöig prommenad och fyllt på med friks luft. Men nu kryper jag in på jobbet igen!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se