Fördämningen släpper

 
 
 
 
 
Lördag
 
Hallå på er
 
 
Jag har varit iväg och jobbat förmiddag men är nu hemma igen. Kallt men härligt soligt och gnistrande ute så därför avverkade jag snabbt en prommenad. Älskar när det är några minusgrader och sol istället för blåst och bara is....
A och Nikki är som sagt i fjällen och skickar uppdateringar med jämna mellanrum innehållande härliga bilder. Mysigt verkar dom ha!
 
 
 
 
Jag ska också förhoppningsvis få en riktigt mysig kväll för det vankas Vinklubb!! Jippi det är verkligen en evighet sedan... Vi umgicks ju för ett par veckor sedan då vi var på Vinmässa men att få sitta ner över en god middag och ett glas vin och få tjattra brukar slå det mesta!
 
jag tar med kameran så får ni en kik i morgon :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja nu brister fördämningarna gällande intag av olika godsaker och främst då Julmust och Glögg. Som jag har längtat efter dessa laster!
 
Jag dricker sällan läsk men tiden innan jul går jag lite all in kan man säga..... Men det är ju så gott eftersom man förknippar det med den mysiga adventstiden.
Minnen smak och doft har en stark koppling!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dom är godingarna har inget med julen att göra men jag tipsar er återigen om dessa linschips från Estrella. De är verkligen toppengoda och jag har läst att företaget har en enorm efterfrågan så man fått lägga om tillverkningen av andra snacks!
 
Finns i smakerna Dill & Gräslök samt Sourcreme
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag vila en stund med en god bok och sedan börja piffa mej :)
 
 
 
ha en härlig kväll
 
 
//PIllan


MUMS!! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se